۱۴۰۰ سه شنبه ۹ آذر
سوالات متداول


  با سلام. در این بخش سعی شده به سوالات پر تکرار دانشجویان عزیز نوورود پاسخ داده شود، امیدواریم مورد استفاده سایر عزیزان نیز قرار گیرد.

 *در صورتی که وضعیت دانشجویی شما هنوز راکد می‌باشد، پرونده شما توسط کارشناس آموزش در حال بررسی است و پس از تایید کارشناس محترم، وضعیت شما به جاری تغییر پیدا خواهد کرد.

*اگرنقصی در مدارک شما باشد، با شما تماس گرفته خواهد شد. نگران نباشید، ثبت‌نام تمام دانشجویان تکمیل خواهد شد.

*انتخاب واحد برای دانشجویان عزیز ورودی توسط آموزش انجام می‌شود و شما نیاز نیست در این خصوص کاری انجام دهید. در صورتی که وضعیت دانشجویی شما جاری می‌باشد، انتخاب واحد برای شما انجام خواهد شد. پس از آن برنامه کلاسی را در سامانه پویا می‌توانید مشاهده کنید.

https://puya.birjandut.ac.ir/

*کلاس‌های مجازی از شنبه 17 مهرماه از طریق سامانه آموزش مجازی به نشانی زیر برگزار می‌شود. نام کاربری و کلمه عبور این سامانه، در حالت پیش‌فرض مشابه سامانه پویا است

http://lms.birjandut.ac.ir/

*اگر برای ورود به سامانه آموزش مجازی با مشکل مواجه هستید، ممکن است اطلاعات شما هنوز در این سامانه قرار نگرفته است. پس از قرار گیری اطلاعات شما در این سامانه توسط آموزش دانشگاه، به کلیه کلاس‌های دروس انتخاب شده دسترسی خواهید داشت. راهنمای کار با این سامانه در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

*برای هیچ مرحله‌ای از ثبت نام، نیاز به مراجعه حضوری شما عزیزان نیست و تمامی مراحل به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد.

*در خصوص ارسال مدارک، تمامی اصل مدارکی که در بخش ارسال مدارک در سامانه پویا بارگذاری نموده‌اید، باید به آدرس پستی دانشگاه ارسال نمایید. در مورد کارت ملی، شناسنامه و دفترچه بیمه، کپی ارسال گردد.

*پس از ثبت‌نام اولیه، پرونده شما توسط کارشناس محترم آموزش تایید می‌شود و وضعیت دانشجو از راکد به فعال تغییر می‌یابد. پس از آن برای دانشجو انتخاب واحد می‌شود و سپس سامانه آموزش مجازی سامانه( LMS) فعال می‌شود. ممکن است به دلیل تعداد زیاد پرونده‌ها، برای برخی از دانشجویان هنوز انتخاب واحد انجام نشده یا امکان ورود به سامانه LMS نداشته باشند. ضمن عذرخواهی از دانشجویان عزیز به دلیل تاخیر ایجاد شده، در روزهای ابتدایی هفته آینده، سامانه LMS برای تمامی دانشجویان محترم فعال خواهد شد.

*پس از قرار گیری اطلاعات شما در  سامانه LMS توسط آموزش دانشگاه، به کلیه کلاس‌های دروس انتخاب شده دسترسی خواهید داشت.

*برای دانشجویانی که در روزهای آینده سامانه آموزش LMS آنها فعال می‌شود، ممکن است نتوانند در کلاس‌های روزهای ابتدایی هفته آینده (شنبه 17 مهرماه) شرکت کنند. در این خصوص نگران نباشید، درصورت تشکیل شدن کلاس‌ها، جلسه توسط اساتید محترم رکورد می‌شود و دانشجو می‌تواند بعداً از کلاس‌ها به صورت آفلاین استفاده کند

*دروسی که در برنامه درسی دانشجویان عزیز، به صورت ستاره‌دار نشان داده شده است (در سامانه پویا)، بدان مفهوم است که جلسه کلاسی درس مورد نظر، به صورت یک هفته در میان تشکیل می‌شود.

*ممکن است این کلاس‌ها در هفته‌های زوج یا فرد تشکیل شوند که در برنامه مشخص شده است. هفته آینده (شروع از شنبه 17 مهرماه) هفته 4ام تشکیل کلاس‌هاست و بنابراین هفته زوج است.

 *تا کنون اکثر دانشجویان محترم جدیدالورود ثبت‌نام شدند و وضعیت آنها به جاری تغییر یافته است. با این وجود تعدادی از این عزیزان که دیرتر ثبت‌نام کرده‌اند یا در پرونده آنها مشکلی وجود داشته هنوز باقی مانده‌‌اند که در دو روز آینده، انتخاب واحد آنها نیز تکمیل خواهد شد.

*هر روز آخر وقت اداری، لیست دانشجویان در سامانه آموزش مجازی دانشگاه بروزرسانی می‌شود تا ثبت‌نامی‌های جدید به کلاس‌ها اضافه شوند. اگر برای دانشجویان عزیز در سامانه پویا انتخاب واحد شده ولی سامانه آموزش مجازی (LMS) پس از گذشت چند ساعت برای آنها فعال نشده، با کارشناس محترم مربوط تماس بگیرند تا پیگیری کنند.

*اگر وضعیت دانشجویان محترم هنوز راکد است، جای نگرانی نیست، در دو روز آینده وضعیت پرونده آنها به جاری تغییر یابد. اگر نقض مدرک داشته باشند، از طرف همکاران محترم ما در آموزش با آنها تماس گرفته می‌شود.

*همانطور که قبلا هم تاکید شد، برای دانشجویانی که دیرتر ثبت‌نام شده‌اند، مشکلی به لحاظ غیبت در کلاس‌ها ایجاد نمی‌شود. همچنین مطمئن باشید که کلاس‌ها توسط اساتید محترم ضبط می‌شود و می‌توانید بعدا مشاهده کنید.

*پس از تایید نهایی مدارک امکان ویرایش نیست. در صورت ضرورت می‌بایست با کارشناس محترم مربوط تماس بگیرید تا مجددا فرایند ثبت‌نام انجام شود.

*جهت استحضار دانشجویان عزیز، همکاران محترم ما در آموزش دانشگاه، اداره فناوری اطلاعات، گروه‌های آموزشی و سایر حوزه‌ها در تلاش برای انجام ثبت‌نام و فعال شدن کلاس‌های شما عزیزان هستند ومطمئن باشید هر نوع مشکل احتمالی که در فرایند ثبت‌نام وجود داشته باشد، پیگیری و رفع خواهد شد. به دلیل حجم زیاد کار و تماس‌های زیاد دانشجویان، انجام برخی از مراحل زمان‌بر است که در روزهای آینده ان‌شالله به سرانجام می‌رسد.

*قابل توجه دانشجویان نو ورود دیپلم ناقص

به اطلاع دانشجویان عزیز نوورود می‌رساند بنا به بخش‌نامه 17 مهرماه 1400 سازمان سنجش آموزش کشور، آن دسته از دانشجویان محترمی که تا تاریخ 31/ 6/ 1400 موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید نشده‌اند و یا دانشجویان مقطع کاردانی که تا تاریخ 31/ 6/ 1400 موفق به اخذ مدرک کاردانی خود نشده‌اند، چنانچه تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری (بهمن ماه 1400) موفق به اخذ مدرک خود شوند (تاریخ 31/ 11/ 1400) به آنان اجازه ثبت‌نام و شروع به تحصیل از نیمسال دوم (بهمن‌ماه) داده می‌شود.

در حال تکمیل...

روابط عمومی دانشگاه 

  

 

تاریخ به روز رسانی: 1400/07/21
تعداد بازدید: 3129

اطلاعات تماس


نشانی: بیرجند، میدان ابن حسام، بلوار صنعت و معدن
معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی بیرجند
کدپستی: 9719866981
شماره تماس:05632391212
دورنگار:05632252098
رایانامه:
ساعت کاری: 7 الی 15

دسترسی سریع


روابط عمومی
معاونت آموزشی
معاونت پژوهش و فناوری
معاونت فرهنگی و اجتماعی
معاونت دانشجویی
معاونت اداری و مالی
دفتر حراست دانشگاه
دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه

تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400


انتخاب واحد : 20  لغایت 24 شهریورماه 1400

شروع کلاس ها : 27 شهریورماه 1400

حذف و اضافه : 3 لغایت 4 مهرماه 1400

حذف تک درس : 6 مهرماه لغایت 9 دی‌ماه 1400

هفته ارزشیابی اساتید : 27 آذرماه لغایت 3 دی‌ماه 1400

پایان کلاس ها : 15 دی‌ماه  1400

شروع امتحانات : 21 دی ماه 1400 (  به مدت 14 روز به احتساب پنج شنبه‌ها

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دانشگاه صنعتی بیرجند می‌باشد